سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 ظرفیت 32 گیگابایت


گوشی موبایل شرکت Apple مدل iPhone 7 تک سیم‌کارت از نوع Nano بوده و از شبکه‌های ارتباطی 2G و 3G و 4G پشتیبانی می‌نماید و با رنگ‌های مشکی، نقره ای، صورتی،قرمز و طلایی، ابعاد 138 * 67.1 * 7.1 میلی‌متر و وزن 138 گرم ارائه‌شده است و ساختار بدنه قاب پشتی آن یکپارچه از جنس آلومینیوم است.

 

این تلفن همراه هوشمند مجهز به حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج است همچنین دارای سیستم‌عامل IOS 10.0.1 و گواهینامه IP67 باقابلیت مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه است.

 

سخت‌افزارiPhone 7  ظرفیت 32 گیگابایت


گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 32 گیگابایت از CPU چهار هسته‌ای با سرعت فرکانس 2.34 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR Series7XT Plus برای کارایی سریع‌تر و بهتر ساخته‌شده و قابلیت استفاده از وایرلس، بلوتوث 4.2،EMAIL، SMS، MMS، GPS و NFC را دارد و دارای حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.

 باتری لیتیوم یونی این موبایل شرکت اپل غیرقابل تعویض با ظرفیت 1960 میلی‌آمپر بر ساعت است و 14 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌نماید. با یک‌بار شارژ این باتری می‌توانید در حدود 4 ساعت و 10 دقیقه ویدیو ببینید، حدود 1 ساعت و 20 دقیقه بازی نمایید، 6 ساعت و 10 دقیقه بااتصال Wi-Fi وب‌گردی نموده و حدود 1 روز و 18 ساعت موسیقی گوش دهید.

موبایل iPhone 7 32GB دارای بلندگوهای استریو است که از دو منبع صوتی (بلندگو) جهت شنیدن یک‌صدا استفاده و قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم را دارد.

جک 3.5 میلی‌متری صدا از این گوشی شرکت Apple حذف‌شده و به‌جای آن صدا از طریق یک پورت لایتینگ به هدفون یا بلندگوهای خارجی انتقال می‌یابد.

نمایشگرiPhone 7  ظرفیت 32 گیگابایت


iPhone 7 دارای صفحه‌نمایش زیبای 4.7 اینچی رنگی و لمسی از نوع LCD با محافظ Ion-Strengthened Glass ضد خش است که قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ با وضوح 750 * 1334 پیکسل با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ را دارد که می‌توان تصاویر باکیفیت و شفاف را در آن مشاهده کرد. این صفحه‌نمایش مجهز به فناوری IPS است که زاویه دید گسترده‌تری را ارائه می‌دهد و می‌توان تصاویر، فیلم‌ها و دیگر محتویات صفحه‌نمایش را از هر زاویه‌ای بدون محدودیت مشاهده کرد. تلفن همراه iPhone 7 دارای پوششی مقاوم است که مانع جذب عرق دست و تثبیت اثرانگشت روی صفحه‌نمایش است و همچنین مجهز به فن‌آوری 3D Touch است که قابلیت دریافت 10 لمس هم‌زمان را دارد.

گوشی موبایل ایفون مدل iPhone 7 رنگ‌های آبی و قرمز را در مقایسه با نسل‌های قبلی آیفون بهتر نشان‌ داده و در هر دورنگ طیف رنگ‌های گسترده‌تری را پوشش می‌دهد.

 

دوربینiPhone 7  ظرفیت 32 گیگابایت

 

 

دوربین اصلی موبایل iPhone 7 دارای حسگر 12 مگا پیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی آن دارای حسگر 7 مگا پیکسلی و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 است.

 این دوربین‌ها قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری هم‌زمان، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، فوکوس با اشاره روی سوژه، تشخیص چهره و لبخند، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR را دارند همچنین مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر و فلش Quad LED می‌باشند که در فضاهایی با نور کم و همچنین در شب می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

 لرزش گیر اپتیکال تصویر در گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 32 گیگابایت لرزش‌های ناخواسته را در هنگام عکس و فیلم‌برداری رد نموده و عکس‌های باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد. این مدل تلفن همراه می‌تواند باکیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نماید یا ویدیوهای صحنه آهسته باکیفیت HD 720p و سرعت 240 فریم بر ثانیه را ثبت کند. کیفیت فیلم‌های ثبت‌شده در سطح بالایی قرار دارد و فوکوس روی سوژه به‌خوبی حفظ‌شده و تغییرات نور محیط هم به‌سرعت و بدون هیچ مشکلی شناسایی می‌شوند.

 

نرم‌افزارiPhone 7  ظرفیت 32 گیگابایت


موبایل اپل iPhone 7 یک تلفن همراه iOS و دارای سرویس‌های ابری، سیستم پرداخت آسان اپل، سیستم یکپارچه ذخیره‌سازی رمز عبور، ویرایشگر سند و ویرایشگر عکس و ویدئو است و از فرمت‌های صوتی پخش:MP3، WAV و فرمت‌های ویدیویی پخش:MP4، H.264 پشتیبانی می‌نماید.

 

دستیار صوتی اپل (Siri)iPhone 7  ظرفیت 32 گیگابایت


با استفاده از این دستیار صوتی می‌توانید در خصوص آب‌وهوا، نتایج ورزشی و ... سؤالاتی را بپرسید و جواب خود را بشنوید و یا دستوراتی را مانند برقراری تماس با یکی از مخاطبینتان به‌صورت صوتی به محصول بدهید و آن برای شما اجرا نماید.


منبع:کالکتر